RSV reizen voor jong en oud

Reizenprogramma 2022

REIZENPROGRAMMA

Dit seizoen heeft de Rijnlandse Skivereniging (= RSV) 8, waarvan twee nieuwe, Lapland en Madonna di Campiglio, professioneel georganiseerd, comfortabel en betaalbaar. De reizen gaan naar verschillende skigebieden in Italië, Frankrijk, Oostenrijk, Andorra en Lapland.

De RSV organiseert zijn skireizen zelf met eigen mensen, vrijwilligers, die daar veel ervaring in hebben. Meestal gaan we per eigen bus, soms per vliegtuig. We reizen in groepen van 30 tot 40 wintersporters per reis. Je kunt dus skiën of boarden in een groepje dat bij je past. Niets moet, alles kan en mag. De RSV heeft geen winstoogmerk.

Italië - busreis

Santa Cristina, Italië

Dolomiti Superskigebied

vrijdag 7 t/m zondag 16 januari 2022

Een klasse hotel in een superieur skigebied. Voor de 6e keer in het programma. Geniet van de machtige Dolomieten: vele kilometers rustige pistes met goede sneeuwkwaliteit vanuit een luxe hotel. De skilift ligt op nog geen 100m van het hotel. Geniet van de heerlijke Italiaanse keuken, de bombardino’s, de apfelstrudel bij Anna of een chique lunch op 2.154m hoogte.

Kan ik een reis nog boeken?

Boekingsperiode verstreken en nu?

Dit seizoen kun je je inschrijven voor een reis (of meerdere reizen) vanaf maandag  6 september om 18.00 uur. De inschrijfperiode is per reis bepaald, variërend van 1 oktober tot 1 december.  Daarna is het boeken van een reis vaak nog wel mogelijk. De laatste informatie over beschikbaarheid heeft de reisbegeleider. Neem contact met hem of haar op en vraag of je nog mee kunt. Het inschrijven wijst vanzelf via de paginia van de reis waarvoor je dat wilt. Zie ook op de webpagina “Vragen”.

Oostenrijk - busreis

Kirchberg, Oostenrijk

skigebied Kitzbüheler Alpen

vrijdag 14 t/m woensdag 19 januari 2022

4 dagen skiën in een sneeuwzekere periode van het jaar. Ook dit seizoen gaan we weer naar Kirchberg, in het hart van de Kitzbüheler Alpen. Het dorp is populair en er is altijd wat te beleven. We logeren in een hotel met wellnessfaciliteiten. Je vindt er ook leuke kroegjes in de buurt zoals bijv. de Eisbar.

Frankrijk - busreis

Morzine, Frankrijk

skigebied Portes du Soleil

vrijdag 14 t/m zondag 23 januari 2022

Wat goed is moet niet veranderen, luidt het devies van onze reis naar Morzine! De ingrediënten van deze reis zijn: een machtig mooi skigebied: Portes du Soleil, veel skiën, afwisselende pistes en lekker eten en relaxen in het hotel dicht bij het centrum en de gondellift naar SUper Morzine. De gondellift aan de andere zijde van het dorp is gemakkelijk te bereiken met het regelmatig rijdend gratis treintje dat de hele dag rond rijdt..

Overzicht van de reizen.

Wanneer welke reis.

1. St. Christina: 10 januari – 19 januari.
  2. Kirchberg: 14 januari – 19 januari.
  3. Morzine: 17 januari – 26 januari.
  4. Andorra: 8 februari – 15 februari.
  5. Canada: 20 februari – 4 maart
  6. Canazei: 21 februari – 1 maart.
  7. Wagrain: 6 maart – 15 maart

Andorra - vliegreis

Canillo, Andorra

skigebied Grand Valira

zaterdag 5 t/m zaterdag 12 februari 2022

Relaxt met het vliegtuig naar Barcelona en dan verder met onze eigen bus naar Canillo. Naar een luxe hotel met comfort en uitgebreide wellnessfaciliteiten. Met deze vorm van reizen kom je uitgerust aan. Geniet van de uitstekende skihellingen van Grand Valira. Deze reis biedt een perfecte combinatie van kwaliteit en gezelligheid.

Canada

Skisafari Canada

Vijf plaatsen en zes

skigebieden

donderdag 20 februari t/m 3 maart 2020 (terugkomst 4 maart)

Deze nieuwe reis brengt ons naar toplocaties in Canada waar de sneeuw altijd zacht is. We komen aan in Calgary en gaan van daaruit naar vijf plaatsen waar we overnachten. Met huurauto’s gaan we dan zes skigebieden doen. Het is allemaal te veel om in deze samenvatting weer te geven. Zie het op de reispagina zelf.

Italië - voorjaarsreis

Canazei, Italië

Dolomiti Superskigebied

vrijdag 21 febr. t/m zondag 1 maart 2020

Canazei ligt in het grote skigebied Superski Dolomiti, een machtig gebied met ruige rotsformaties en een aangename deels beboste ski omgeving. Geschikt voor begin-ners en (ver)gevorderden. Door een goede prijs-kwaliteit van het hotel ook dit jaar weer deze toplocatie in Italië. De reis is een aanrader voor zowel families als singles en duo’s. Korte wachttijden bij de liften.

Oostenrijk

Wagrain

Ski Amadé

vrijdag 6 maart t/m zondag 15 maart 2020

Terug van weg geweest. Vorig seizoen kon de reis niet door gaan. Maar dit seizoen zit de populaire en oergezellige reis weer in het programma. Een heel mooi gebied, Ski Amadé, met veel mooie afdalingen. En ons familiehotel staat garant voor een heel goed ontbijt, gezelligheid en een heerlijk diner. En dat hotel ligt vlak bij een paar goede verbindingsliften. Wat wil een wintersporter nog meer. Oh ja, gezelligheid in dekroeg. Nou die is er ook. Als je niet uitkijkt . . . . . . . . . dan ga je de volgende morgen niet zo vlot van de piste of mis je zelfs het diner.

Ga jij ook mee?

Let op: de de boekingsperiode loopt van 30 augustus tot eind november.

Lid worden

Als je deel wilt nemen aan onze reizen, trainingen en activiteiten moet je lid zijn van onze vereniging. Je ontvangt dan ook ons blad en de digitale nieuwsbrieven.

Wil je meer weten over de kosten van het lidmaatschap en hoe de aanmelding dient te gebeuren? Klik dan op de onderstaande button.

De voordelen

Exclusieve activiteiten en reizen

Onbezorgd op reis

Korting bij Skicentrum Sassenheim