Wil je ook leuke avontuurlijke reizen beleven?

De Rijnlandse Skivereniging is een vriendenclub, een gezellige vereniging, die al vele jaren skireizen organiseert. Reizen voor jong en oud op uitgelezen locaties. Voor mensen die graag op eigen niveau met anderen willen skiën. De reizen worden georganiseerd en geleid door eigen mensen met veel ervaring. Ook toe aan de andere ski ervaring? Doe mee en laat je leiden door de Rijnlandse Skivereniging. Wil je eerst ons reisprogrammaboekje krijgen, vraag dat dan per email aan onze secretaris met emailadres secretaris@skiver.nl

Onbezorgd op reis

De reis is al voor je geregeld.

Grote diversiteit, een club voor iedereen.

Al bijna 60 jaar op de ski's

Ervaren in het organiseren en leiden van skireizen.

Reizen

De RSV organiseert skigroepsreizen. Gezelligheid voor iedereen tegen een zeer betaalbare prijs.

Trainingen

Sneeuwfittraining houdt je fit. Lekker tijdens het skiēn. Doe nu GRATIS een proefles en meld je aan.

Vereniging

De RSV organiseert voor ruim 400 leden al bijna 60 jaar veel winterse activiteiten.

Reisagenda

De Rijnlandse Skivereniging (RSV) organiseert zijn skireizen zelf met vrijwilligers die jarenlange ervaring in het scouten, samenstellen en begeleiden van skireizen hebben. Meestal gaan we met een eigen bus, soms met het vliegtuig. We reizen in groepen van 30-40 wintersporters per reis. Je kunt skiën of snowboarden in een groepje dat bij je past. Niets moet, alles kan of mag. De RSV heeft geen winstoogmerk.

Het boeken van de reizen loopt van maandag 4 september 19.00 uur tot eind november. Daarna is boeken nog steeds mogelijk, op aanvraag. Neem daarvoor contact op met de reisbegeleider. Hij of zij weet of er nog plaats is.

Santa Cristina, Italië

Italë

5 t/m 14 januari 2024

De reis naar Santa Christina is een topper van de skivereniging. Voor de 7de keer in het programma. Geniet van de prachtige Dolomieten: vele kilometers rustige pistes met goede sneeuwkwaliteit vanuit een luxe hotel op loopafstand van de lift. Geniet ook van de heerlijke Italiaanse keuken, de bombardino’s, de overheerlijke apfelstrudel in het Annatal of een chique lunch op 2.154 m hoogte.

Morzine, Frankrijk

Frankrijk

12 t/m 21 januari 2024

Wat goed is moet niet veranderen, luidt het devies van onze reis naar Morzine! De ingrediënten van deze reis zijn: een machtig mooi skigebied: Portes du Soleil, veel skiën, afwisselende pistes en lekker eten en relaxen in het hotel. Dit hotel ligt centraal tussen de skigebieden van Avoriaz en Les Gets.

IJsland

20 t/m 25 februari 2024

Deze reis is nieuw. Het is een luxe reis. We gaan naar kleurrijk Reykjavik, naar geisers, bubbelende bronnen, kliffen en vulkanen, Golden circle, het magisch Noorderlicht en prachtige watervallen.

Bekijk ook onze andere reizen

Lid worden

Als je deel wilt nemen aan onze reizen, trainingen en activiteiten moet je lid zijn van onze vereniging. Je ontvangt dan ook ons blad en de digitale nieuwsbrieven. Wil je meer weten over de kosten van het lidmaatschap en hoe de aanmelding dient te gebeuren? Klik dan op de onderstaande button.

De voordelen

Exclusieve activiteiten en reizen

Onbezorgd op reis

Ledenvoordeel