Een skivereniging voor iedereen

De Rijnlandse Skivereniging

De RIJNLANDSE SKI VERENIGING (= RSV) is voortgekomen uit de Kring Leiden van de Nederlandse Ski Vereniging en bestaat al bijna 60 jaar.

Wij richten ons met onze activiteiten op alle wintersporters in de regio’s Leiden, Alphen aan den Rijn en Bollenstreek, maar iedereen kan lid worden van de RSV. De RSV heeft ruim 400 leden.

De RSV organiseert veel “winterse” activiteiten van skiborrels, sneeuwfittrainingen (Skigymnastiek) tot wintersportreizen en ook andere activiteiten zoals de nieuwjaarsbijeenkomst.

De RSV telt circa 400 leden: vrienden, alleengaanden, duo’s en gezinnen met kinderen, van jong tot oud van beginner tot vergevorderde.

Wat maakt ons uniek?

• circa 400 leden
  • Ervaren reisbegeleiders
  • Leden van jong tot oud
  • Meerdere reizen per jaar
  • Wij zorgen dat je volledig ontzorgd wordt
  • Plezier en gezelligheid staan voorop
  • Excusieve kortingen van sponsors voor leden

De reisbegeleiding

De reisbegeleiders van de Rijnlandse Skivereniging hebben samen heel veel jaren ervaring als skiër en als reisbegeleider.

Brigitte Reiss

reisbegeleider

Ik ben gek op skiën. Het geeft me een heerlijk gevoel en soms een stoot adrealine.

Sneeuw, zon, gezelligheid en de hele dag buiten. Mijn favoriete vakantie.

Richard van Dijk

reisbegeleider

Ik hou van lekker samen skiën, de hele dag buiten in de natuur, knisperende kou of net teveel zon, jezelf even uitdagen en belonen: een skivakantie is altijd goed.

Nineke Compier

reisbegeleider

Telt de bochtjes en de liften als ze skiet. Haar record op één dag staat op 32 liften! Gaat voor het 6e jaar op pad met een groep als reisbegeleider.

Anke van der Chijs

reisbegeleider

Van de eerste tot de laatste lift in actie.

Heerlijk gezellig.

Diana v. Leeuwen

reisbegeleider

Reizen is een passie; skiën haar favoriete wintersport.

Zoekt naar mooie nieuwe bestemmingen. Met veel plezier al 11 seizoenen jullie reisbegeleider.

Victor Nihot

reisbegeleider

Staat open voor veranderingen en heeft aan nieuwe ideeën geen gebrek.

Samen sportief ski-meters maken om te genieten van de omgeving.

Anita Raak

reisbegeleider

Geniet van de buitenlucht, de prachtige omgeving, jezelf in de watten laten leggen in een hotel, mooie pistes en het optrekken met veel verschillende mensen.

Jaap Rietdijk

reisbegeleider

Wilde ooit in de bergen wonen om zo dicht mogelijk bij de besneeuwde skipiste te zijn.

Nu geniet hij ervan door met de RSV samen of met groepjes te skiën.

Ron Goedman

reisbegeleider

Ik vind wintersport de ideale combinatie van vakantie en sportief bezig zijn. Dat gecombineerd met het begeleiden van een groep is voor mij de garantie voor een leuke week in de sneeuw.

Willem Colijn

reisbegeleider

Begeleidt sinds 11 jaar met veel plezier reizen naar de sneeuw.

Vooral de diversiteit aan deelnemers aan onze reizen spreekt hem erg aan.

Lex de Rijter

reisbegeleider

Skiet het liefste in de poeder en op de buckels. Heeft meer dan 30 reizen begeleid en daarin met tips en trucs mede-skiërs letterlijk en figuurlijk naar een hoger niveau gebracht.

Ellen van Rijn

Reisbegeleider

Al zo’n 30 jaar ga ik mee met de Rijnlandse skivereniging als deelnemer. Nu ik gestopt ben met werken heb ik de tijd en lijkt het me leuk een reis eens te begeleiden.  Ik hou van lekker door skiën en dat komt vast van pas als we vanuit Morzine een rondje naar Zwitserland gaan maken want dat is flink doorskiën om de laatste lift te halen.

Ik ga al meer dan 30 jaar lang op reis met de Rijnlandse Skivereniging. Het is een geweldige vereniging waar ik veel vrienden aan heb overgehouden. De vereniging zorgt er echt voor dat je je op je gemak voelt. Ik hoef mij geen zorgen te maken over het hotel of andere zaken. Alles wordt van a t/m z voor je geregeld. In die ruim 30 jaar heb ik veel plekken bezocht. Ik kom er graag met plezier elk jaar weer bij terug. De reisbegeleiding is erg goed geregeld. Het is genieten geblazen. Je ervaart de warmte en gezelligheid van de groep.

Arnold

Wil je ook leuke avontuurlijke reizen beleven?

Onbezorgd op reis voor jong en oud. De Rijnlandse Skivereniging is een vriendenclub, een gezellige vereniging, die al vele jaren skireizen organiseert. Reizen voor jong en oud op uitgelezen locaties. Voor mensen die graag op eigen niveau met anderen willen skiën.
Ook toe aan de andere ski-ervaring?
Doe mee en laat je leiden door de Rijnlandse Skivereniging (= RSV).

Onbezorgd op reis.

De reis wordt voor je geregeld

Voor jong en oud

Diversiteit