Nieuwsbrieven

Voor het laatste nieuws ga je naar de nieuwsbrieven.

De laatste nieuwsbrief staat hier onder.

Voor de oudere nieuwsbrieven van dit seizoen ga je naar de link onderaan deze bladzijde.

Dit is de 6e nieuwsbrief van de Rijnlandse Skivereniging van het seizoen 2018-2019 d.d. 22 december 2018
In deze nieuwsbrief

– Het laatste nieuws over de reizen
– Herinnering aan de nieuwjaarsreceptie en de preünies
– Digitale enquête
– Samenwerking met de Skihut in Scheveningen
– Samenwerking met de Skiwinkel Hoofddorp
– Foto’s en films versus privacy

Het laatste nieuws over de reizen

Les Arcs/La Plagne
Er zijn nog plaatsen vrij voor deze reis naar een prachtig, groot en zeer gevarieerde gebied waar de zon laat zich vaak laat zien. Pistes zijn er voor ieder niveau en er zijn ook mooie tochten te maken. Informatie is te krijgen bij de reisbegeleiders Anita Raak (010-4795240 of 06-14496246) en Victor Nihot (0252-222214 of 06-22499432 ). Zie het reizenblad of de website https://www.rijnlandseskivereniging.nl/les-arcs-2019/ voor de informatie over de reis. Direct inschrijven kan ook via de website.

Ook bij de andere reizen is soms nog plaats
Bij sommige reizen kan nog worden bijgeboekt. Dat is afhankelijk van factoren die alleen de reisbegeleider kent. Het kan gaan om omboekingen, annuleringen of het verkrijgen van extra kamers. Vraag het de reisbegeleider dus van de reis van uw keus. Zie daarvoor het programma op de website.

Nieuwjaarsreceptie, preünies en kerstwens

De nieuwjaarsreceptie is op 6 januari  in de ons inmiddels bekende Eendenkooi, Kooikersplein 1 te Zoeterwoude. Voor wie die locatie nog niet kent verwijs ik hierbij naar de volgende beschrijving http://www.eendenkooi.com/routebeschrijving. De receptie begint om 16.00 uur en eindigt na het nuttigen van de boeren hutspot- zuurkool-, of stampotmaaltijd met worst of gehaktbal. Wees erbij. We zijn niet alleen een sportieve, maar vooral ook een gezellige club, waar saamhorigheid en samen zijn een goed gevoel geeft. Je hoort erbij en dat merk je.

Om 15.00 uur zijn de preünies voor de reizen naar St. Christina, Kirchberg, Morzine en Andorra. De desbetreffende leden zijn daarover door hun reisbegeleiders al geïnformeerd. Ook hiervoor geldt, dat het erbij zijn meer is dan het krijgen en geven van informatie. Je hoort bij de club die samen een gezellige en sportieve reis gaat maken. Het wij-gevoel start hier voor de nieuwe deelnemers en wordt sterker bij de leden die al een paar jaartjes mee gaan..

Voordat het zover is hebben we uiteraard de feestdagen.
Het bestuur en de vrijwilligers wensen jullie alvast heel fijne feestdagen. Maak er iets moois van.samen met je dierbaren.

Digitale enquête

Het is inmiddels vast gebruik dat we na afloop van de reizen een enquête houden. Die enquête is anoniem,  zodat er geen enkele invloed ontstaat door het gevoel er op te kunnen worden aangesproken. Door de enquête weten we hoe het de deelnemers is bevallen en of er punten zijn, die voor verbetering vatbaar zijn.
We hebben besloten de enquête voortaan digitaal te doen.
Dat vermindert en verbetert het verwerken en analyseren aanzienlijk. Bovendien zal hierdoor het gevoel van anonimiteit bij het invullen groter worden. We gaan het kort een eenvoudig houden. Maar wie echt iets kwijt wil en dat niet via de enquête kan of wil doen, kan dat ook in een gesprek met het bestuurslid Reizen doen.

Samenwerking met de skihut in Scheveningen

Net als met de Skiwinkel Hoofddorp hebben we met de skihut afgesproken dat wij op onze websites naar elkaar verwijzen. En net als bij de Skiwinkel Hoofddorp krijgen onze leden dan korting op alle ski- en snowboardkleding en ski- en snowboardmateriaal.  Zie de website hier onder voor hun aanbod.

Samenwerking met de skiwinkel Hoofddorp

Net als met de Skihut hebben we met de Skiwinkel Hoofddorp afgesproken dat wij op onze websites naar elkaar verwijzen. En net als bij de Skihut krijgen onze leden dan korting op alle ski- en snowboardkleding en ski- en snowboardmateriaal. Bij de Skiwinkel is dat 20%. En voor onderhoud van skies krijgen we 10% korting. Zie de website hier onder voor hun aanbod.

Foto’s en films versus privacy

Zoals in onze onderstaande privacyverklaring staat, doen wij er alles aan om uw privacy te waarborgen.
Maar de meeste van onze leden vinden foto’s en films ter herinnering ook wel mooi en fijn om te zien en desgevraagd ook om te krijgen.
Er worden door diverse leden ook veel foto’s en films van ons gemaakt, vaak ook hele groepen. Maar het “delen” van die beelden met anderen kan in strijd zijn met privacywetgeving.
Om die reden zullen reisbegeleiders voortaan bij de preünie al vragen of iemand bezwaar heeft tegen het maken en delen van beelden waar hij of zij op staat. En ook van leden zelf wordt gevraagd om zo’n vraag te stellen voordat er beelden van anderen worden gemaakt en onderling of verder worden verspreid. Het spreekt voor zich dat er van een eventuele bezwaarmaker dan geen beelden worden gemaakt en verspreid. Wij willen en zullen zo’n wens nadrukkelijk respecteren.

Privacyverklaring

Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. In de Privacyverklaring geven we transparante informatie over hoe wij hier mee omgaan. Lees de gehele RSV-privacyverklaring op onze website: www.rijnlandseskivereniging.nl/privacyverklaring.

Vorige nieuwsbrieven van dit seizoen vind je hier: