Wil je Sneeuwfit zijn? Kom dan naar onze

Trainingen

Sneeuwfit trainingen

Kom naar onze gezellige sneeuwfit-trainingen!

Dit is niet alleen een zeer effectieve manier om tijdens één van onze reizen een week intensief te kunnen skiën, zonder spierpijn(!), maar ook nog eens goed voor je algehele conditie! Deze buitentrainingen worden geleid door Michel Boer, een ervaren, zeer sportieve en enthousiaste leraar. Hij weet iedere week weer iets nieuws te verzinnen, waarmee het hem lukt om ons tot het uiterste van ons kunnen te laten gaan. Daarbij houdt hij ook nog eens rekening met het verschil in niveau binnen onze groep. De ene keer blijven we in de duinen tussen de bomen, een andere keer gaan we naar het strand. En het is (bijna) altijd mooi weer, echt waar! Na de training drinken we, moe maar voldaan, met zijn allen nog een kopje koffie of thee en bespreken we onze (geplande of al gemaakte) skireizen en ander wel en wee.

De trainingen zijn op zondagochtend van 09.00 tot 10.00 uur en starten op zondag 2 september 2018. We verzamelen bij café-restaurant “De Duinrand”, Duindamseweg 17 te Noordwijk.

De prijs voor 32 trainingen is maar € 105,-. Vergelijk dat eens met een dure sportschool! Als er een keer een les uitvalt omdat Michel verhinderd is, wordt deze gewoon aan het eind van het seizoen ingehaald (vandaar dat we hier geen precieze einddatum noemen).

Overigens gaan de trainingen door als er zich minimaal 15 deelnemers inschrijven.

Inschrijven voor de trainingen kan hier.

Foto’s duintraining

Lid worden

Als je deel wilt nemen aan onze reizen, trainingen en activiteiten moet je lid zijn van onze vereniging. Je ontvangt dan ook ons blad en de digitale nieuwsbrieven.

Wil je meer weten over de kosten van het lidmaatschap en hoe de aanmelding dient te gebeuren? Klik dan op de onderstaande button.

De voordelen

Exclusieve activiteiten en reizen

Onbezorgd op reis

Ledenvoordeel