RSV reizen voor jong en oud

Reizenprogramma 2024

REIZENPROGRAMMA

Dit seizoen heeft de Rijnlandse Skivereniging 8 reizen, waarvan er één als verrassingsreis in het papieren programmaboekje is genoemd. Nu, september 2023, maken we bekend dat deze reis naar IJsland gaat.
De reizen zijn professioneel georganiseerd, comfortabel en betaalbaar. We gaan naar verschillende skigebieden in Italië, Frankrijk, Oostenrijk, Andorra.

De RSV organiseert zijn skireizen zelf met eigen mensen, vrijwilligers, die daar veel ervaring in hebben. Meestal gaan we per eigen bus, soms per vliegtuig. We reizen in groepen van 30 tot 40 wintersporters per reis. Je kunt dus skiën of boarden in een groepje dat bij je past. Niets moet, alles kan en mag. De RSV heeft geen winstoogmerk.

Italië

Italië - busreis

Santa Cristina

Dolomiti Superski

vrijdag 5 t/m zondag 14 januari 2024

Een klasse hotel in een superieur skigebied. Voor de 7e keer in het programma. Geniet van de machtige Dolomieten: vele kilometers rustige pistes met goede sneeuwkwaliteit vanuit een luxe hotel. De skilift ligt op nog geen 100m van het hotel. Geniet van de heerlijke Italiaanse keuken, de bombardino’s, de apfelstrudel bij Anna of een chique lunch op 2.154m hoogte.

Hoe te boeken

Kan ik een reis nog boeken?

Boekingsperiode verstreken en nu?

Dit seizoen kun je je inschrijven voor een reis (of meerdere reizen) vanaf maandag  4 september om 19.00 uur. De inschrijfperiode is per reis bepaald, variërend van 1 oktober tot 1 december.  Daarna is het boeken van een reis vaak nog wel mogelijk. De laatste informatie over beschikbaarheid heeft de reisbegeleider. Neem contact met hem of haar op en vraag of je nog mee kunt. Het inschrijven wijst vanzelf via de pagina van de reis waarvoor je dat wilt. Zie ook op de webpagina “Vragen”.

Verzekeringen

Reis-, WA-, Annulerings-verzekering

Waarom?

Het bestuur raadt je sterk aan om een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten en ook een aansprakelijkheids-verzekering als je die nog niet hebt. Let ook op de maximale dekking, sommige verzekeringen gaan niet verder dan €1500,- terwijl sommige reizen, inclusief skipas, boven dat bedrag kunnen gaan.
Zie zo nodig de reisvoorwaarden op de pagina Vragen waar ook de vraag bij staat waar je de Algemene Reisvoorwaarden vindt door op de verwijzing daar naar te klikken. Van de Algemene Reisvoorwaarden is dan met name artikel 7 van belang.

Check je polis en voor vragen, neem contact op met de reisbegeleider.

Frankrijk

Frankrijk - busreis

Morzine

Portes du Soleil

vrijdag 12 januari t/m zondag 21 januari 2024

Acht dagen skiën mogelijk met deze tien-daagse reis.
Wat goed is moet je niet veranderen, luidt het devies van onze reis naar Morzine! De ingrediënten van deze reis zijn: een machtig mooi skigebied: Portes du Soleil, veel skiën, afwisselende pistes en lekker eten en relaxen in het hotel dicht bij het centrum en de gondellift naar Super Morzine. De gondellift aan de andere zijde van het dorp is gemakkelijk te bereiken met het regelmatig rijdend gratis treintje dat de hele dag rond rijdt.

Reisschema

Overzicht van de reizen

Wanneer welke reis:

1. St. Cristina:        5 januari – 14 januari
  2. Morzine:          12 januari – 21 januari
  3. La Plagne:        3 februari – 10 februari
  4. Canazei:         16 februari – 25 februari
  5. IJsland:           20 februari – 25 februari
  6. Andorra         2 maart – 9 maart

Frankrijk

FRANKRIJK - BUSREIS

La Plagne

Paradiski

zaterdag 3 t/m zaterdag 10 februari 2024

Beleef de ultieme wintersportervaring in Paradiski: een paradijs voor liefhebbers van sneeuw, avontuur en adembenemende uitzichten! De magische wereld van het Paradiski (Les Arcs en La Plagne) biedt 425 km aan perfect geprepareerde pistes, verbonden door moderne liften en gondels, en daarmee eindeloze mogelijkheden voor zowel beginners als ervaren skiërs.

Italië

Italië - busreis

Canazei

Dolomiti Superski

vrijdag 16 februari t/m zondag 25 februari 2024

Canazei ligt in het grote skigebied Superski Dolomiti, een machtig gebied met ruige rotsformaties en een aangename, deels beboste, ski-omgeving. Geschikt voor beginners en (ver)gevorderden. Mede door een goede prijs-kwaliteitverhouding van het hotel is dit opnieuw een toplocatie in Italië. De reis is een aanrader voor zowel families als singles en duo’s. Korte wachttijden bij de liften.

IJsland

IJsland - Vliegreis

IJsland

dinsdag 20 februari t/m zaterdag 25 februari 2024

Deze verrassingsreis is nieuw. Het is een luxe reis. We gaan naar kleurrijk Reykjavik, naar geisers, bubbelende bronnen, kliffen en vulkanen, Golden circle, het magisch Noorderlicht en prachtige watervallen.

Andorra

Andorra - Vliegreis

Andorra

Grandvalira

zaterdag 2 maart t/m zaterdag 9 maart 2024

Relaxt met het vliegtuig naar Barcelona en dan verder met onze eigen bus naar Canillo. Naar een luxe hotel met comfort en uitgebreide wellnessfaciliteiten. Geniet van de uitstekende skihellingen van Grandvalira. Deze reis biedt een perfecte combinatie van kwaliteit en gezelligheid.

Ga jij ook mee?

Let op: de de boekingsperiode per reis

Lid worden

Als je deel wilt nemen aan onze reizen, trainingen en activiteiten moet je lid zijn van onze vereniging. Je ontvangt dan ook ons blad en de digitale nieuwsbrieven.

Wil je meer weten over de kosten van het lidmaatschap en hoe de aanmelding dient te gebeuren? Klik dan op de onderstaande button.

De voordelen

Exclusieve ontzogde reizen

Korting bij Skicentrum Sassenheim

Vereniging voor jong en oud