De vele voordelen van

Lid worden

Compleet verzorgde reis van deur tot deur

Nieuwe vrienden uit heel Nederland

Je conditie verbeteren met onze trainingen

10% korting op ski & snowboardles in Skicentrum Sassenheim

Met ons op wintersportreis of meetrainen?

Als je deel wilt nemen aan onze reizen, trainingen en activiteiten moet je lid zijn van onze gezellige vereniging. Die is er vooral voor skiërs en snowboarders, maar ook voor mensen die graag langlaufen of wandelen.Je ontvangt dan ook ons blad en de digitale nieuwsbrieven.

Wij richten ons met onze activiteiten op alle wintersporters in de regio’s Leiden, Alphen aan den Rijn en Bollenstreek, maar iedereen kan lid worden van de RSV.

De RSV organiseert veel “winterse” activiteiten van skiborrels, sneeuwfittrainingen tot wintersportreizen en ook andere activiteiten zoals de nieuwjaarsbijeenkomst.

Lid worden brengt je samen tot vreugdevolle sneeuwhoogten.

Waarom lid worden?

• Meer plezier in wintersport
  • Keuze uit meerdere reizen
  • Wij zorgen dat je volledig ‘ontzorgd’ wordt
  • Van de eerste tot en met de laatste dag genieten
  • Van jong tot oud je thuis voelen
  • Er is altijd wel een groepje dat bij je past
  • Gezellige pré-unies en réunies
  • Samen sneeuwfit worden door te trainen in de duinen
  • Korting op ski- of snowboardles in Sassenheim

Kosten lidmaatschap

De contributie voor het seizoen 2018-2019 is vastgesteld op:

• hoofdlid € 10,-
  • gezinslid € 7,50
  • kinderen van 6 t/m 15 jaar € 5,-
  • kinderen van 5 jaar en jonger zijn gratis

Ben je nog geen lid van de Nederlandse Ski Vereniging, dan brengen wij        € 9,00 extra in rekening, waarvoor wij je als servicelid aanmelden bij de Nederlandse Ski Vereniging (= “bondsafdracht”).

Wij vragen je om een automatische incasso af te geven. Dit is voor onze vereniging erg handig en daarmee maken we het werk voor onze ledenadministrateur een stuk eenvoudiger. Ben je hiertoe niet bereid, dan zijn wij genoodzaakt voor elk hoofdlid en gezinslid € 1,50 extra in rekening te brengen.

Lid worden

Stuur onze ledenadministratie (ledenadministratie@rskiver.nl) een email met je naam, adres en telefoonnummer. Na acceptatie van uw aanvraag door de ledenadministratie ontvangt u een acceptatiemail. Met die acceptatiemail kun je vervolgens op https://mijn.rijnlandseskivereniging.nl een wachtwoord aanmaken via “Account Activeren”. Na deze stappen kun je  met je e-mailadres en wachtwoord inloggen en de overige gegevens invullen. En dan hoor je bij de club.