Hoe word je lid en antwoorden op vragen

Met ons mee op wintersport?

Wordt dan lid van onze gezellige skivereniging. Die is er vooral voor skiërs, maar ook voor mensen die graag snowboarden, langlaufen of wandelen.

Lid worden brengt je samen tot vreugdevolle sneeuwhoogten.

Waarom lid worden?

• Meer plezier in wintersport
  • Wintersportreizen in het hele seizoen
  • Geen zorgen voor het regelen
  • Van de eerste tot en met de laatste dag genieten
  • Ervaren reisbegeleiders
  • Van jong tot oud thuis voelen
  • Iedere dag kiezen waar en met wie de sneeuw in
  • ‘s-Avonds ook samen als je dat wilt
  • Gezellige pre-unies en reunies
  • Korting voor ski- of snowboardles

Lid worden bij de Skivereniging betekent:

Compleet verzorgde reis van deur tot deur

Nieuwe vrienden uit heel Nederland

Je conditie verbeteren met onze trainingen

10% korting op ski & snowboardles in Skicentrum Sassenheim

Vandaag ontwaakte bij mij het skigevoel van lang geleden: het werd weer leuk.
Opnieuw mijn grenzen verlegd.
En wat een mooie dag was het weer. Koud, maar geen wind en een zonnetje erbij.
Nu moe en voldaan aan de glühwein en met de anderen in de groep elkaars avonturen delen. Dat is het mooie van een vakantie met de skivereniging!

Liesbeth (nieuw lid)

Wil je ook geweldige reizen beleven?

Wij richten ons met onze activiteiten op alle wintersporters in de regio’s Leiden, Alphen aan den Rijn en Bollenstreek, maar iedereen kan lid worden van de RSV.

De RSV organiseert veel “winterse” activiteiten van skiborrels, sneeuwfittrainingen (Skigymnastiek) tot wintersportreizen en ook andere activiteiten zoals de nieuwjaarsbijeenkomst.

Waarom lid worden?

• 400 + leden
  • Ervaren reisbegeleiders
  • Leden van jong tot oud
  • Meerdere reizen per jaar
  • Wij zorgen dat je volledig ontzorgd wordt
  • Plezier en gezelligheid staat voorop
  • Kortingen voor leden op ski- en snowboardles
  • We bestaan 51 jaar

Veelgestelde vragen over de Rijnlandse Skivereniging

Wat kost een lidmaatschap?

De kosten van het lidmaatschap van de RSV zijn in het seizoen 2017 - 2018 voor een:

• hoofdlid € 10,-
  • gezinslid € 7,50
  • kinderen van 6 t/m 15 jaar € 5,-
  • kinderen van 5 jaar en jonger zijn gratis.

Ben je nog geen lid van de Nederlandse Ski Vereniging, dan brengen wij € 9,00 extra in rekening, waarvoor wij je als servicelid aanmelden bij de Nederlandse Ski Vereniging (= “bondsafdracht”).

Wij vragen je om een automatische incasso af te geven. Dit is voor onze vereniging erg handig en daarmee maken we het werk voor onze ledenadministrateur een stuk eenvoudiger. Ben je hiertoe niet bereid, dan zijn wij genoodzaakt voor elke hoofdlid en gezinslid € 1,50 extra te berekenen.

Hoe werkt het inschrijven op een reis?
  1. Ga naar: www.rskiver.nl. Kies “reizen” en “inschrijven”.
  2. Om misbruik te voorkomen, is het noodzakelijk dat ieder hoofdlid een eigen gebruikersnaam heeft. Deze door jezelf te kiezen gebruikersnaam moet je eenmalig registreren. Klik daarom op dat onderstreepte woord “registreren”.
  3. De eerste keer mag je zelf een gebruikersnaam kiezen. Je krijgt dan direct van ons een wachtwoord toegezonden. Je hebt vervolgens de mogelijkheid je wachtwoord te wijzigen. Wil je later inloggen en ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, volg dan de stappen zoals beschreven op de inlogpagina.
  4. Je komt op de “Ledenpagina Rijnlandse Skivereniging” en kiest voor “Reisinschrijving”.
  5. Vul de gevraagde gegevens in en dan kun je jezelf en je gezinsleden aanmelden voor een reis. Je kunt zelf je geregistreerde persoons- en adresgegevens in onze database wijzigen.
Hoe verloopt een reis?

Voorafgaand aan de reis wordt een pré-skibijeenkomst georganiseerd. Hier kun je kennismaken met je reisgenoten en kun je al je vragen stellen over de reis.
De meeste reizen (behalve de vliegreis) maken wij met een Royal Class bus met toilet en bar aan boord. Het vertrek is ‘s avonds meestal tussen 18.00 en 19.00 uur vanaf de parkeerplaats bij MacDonalds bij de A4 in Leiderdorp en de aankomst de volgende ochtend.
Je verblijft, tenzij anders is vermeld, in een hotel in een 2-persoonskamer op basis van halfpension. Tegen meerprijs kan de RSV op een aantal bestemmingen een 1-persoonskamer aanbieden. We kunnen je als alleenreizende ook - zonder meerprijs - indelen op een meerpersoonskamer.
Liftpassen ...
We reizen in groepen van 30 – 40 wintersporters per reis. Je kunt dus skiën of boarden in een groepje dat bij je past. Niets moet, alles kan en mag. De een wil wat vaker pauzeren, de ander juist nog even een extra rondje pakken. Dat kan allemaal.
Onze reisbegeleiders zijn vrijwilligers die plezier hebben in het skiën/boarden, het leuk vinden om met een groep op stap te gaan en zich willen inzetten voor de organisatie en een goed verloop van de reis.
..........
De terugreis met de bus betekent meestal dat je zondagochtend weer terug bent in Leiderdorp.
Enkele weken na afloop van de reis is er een reünie.

Help, ik kan niet zo goed skiën!
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
Kan ik ook mijn man aanmelden?
Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna. Sed consequat, leo eget bibendum sodales, augue velit cursus nunc, quis gravida magna mi a libero. Fusce vulputate eleifend sapien. Vestibulum purus quam, scelerisque ut, mollis sed, nonummy id, metus. Nullam accumsan lorem in dui.
Ontvang korting op ski- en snowboardles
Als je je techniek wilt verbeteren of je onzekerheid op de piste wilt verminderen: neem les. Alle RSV-leden krijgen 10% korting op een pakket van 6 of meer ski- of boardlessen bij Skicentrum Sassenheim (niet geldig in combinatie met andere acties). Meld vooraf dat je RSV-lid bent.
Waarom moet je je inschrijven vóór een bepaalde datum?
Op de datum “inschrijven vóór” wordt gekeken of het minimum aantal deelnemers is bereikt. Indien dat niet is bereikt, wordt een alternatieve wijze van vervoer overwogen. Als ook dat niet mogelijk is, kan de RSV besluiten een reis niet door te laten gaan. Bij het doorgaan van een reis kunnen na de genoemde datum nog inschrijvingen worden geaccepteerd echter alleen na overleg met en akkoord van de reisbegeleiding. De inschrijving is pas definitief als je aanbetaling is ontvangen.

Lid worden?

Kosten lidmaatschap