Nieuwsbrief 2

van het seizoen 2019 – 2020

Voor eerdere nieuwsbrieven  staat onderaan deze bladzijde een link

Dit is de 2e nieuwsbrief van het skiseizoen 2019 – 2020 van de Rijnlandse skivereniging.
Deze nieuwsbrief gaat over:

– De nieuwe Reis- en ledenadministratie
– Herinnering aan de inschrijving voor een reis
– Herinnering aan de Kick off/extra bijzondere ledenvergadering
– Oproep aan vrijwilligers

De nieuwe Reis- en ledenadministratie

Aan alle leden van de Rijnlandse Ski Vereniging

Bij de Algemene Leden Vergadering is de komst van een nieuwe reizen- en ledenadministratie aangekondigd. In de afgelopen periode is veel werk verzet, wat heeft geresulteerd in een systeem waarin vertrouwen is. De werkgroep en leverancier gaan ervan uit dat het op de start inschrijfdatum 30 augustus gebruikt kan worden.

Het nieuwe systeem ziet er modern uit, met behoud van zoveel mogelijk functionaliteiten van het ‘oude’ systeem. Om jullie te laten wennen en de gelegenheid te geven om te oefenen, staat een oefenversie nu tot vrijdag 23 augustus open. Deze oefenversie van de nieuwe reizen- en leden administratie kan nu benaderd worden op https://mijn.rijnlandseskivereniging.nl/. Probeer het alsjeblieft en geef ons dan tijdens de oefenperiode eventuele opmerkingen. Die kun je mailen naar : test@rskiver.nl . In de week na 23 augustus zal het systeem klaar worden gezet om vanaf 30 augustus 18:00 uur de inschrijvingen van de leden te ontvangen. Voor die tijd komt er  – zoals aangekondigd met Nieuwsbrief nr. 1 voor dit seizoen – nog een Nieuwsbrief om het de definitief in te voeren systeem te introduceren. En dan komt er ook nog een korte video on-line bij om het werken met dit nieuwe systeem zo nodig te vergemakkelijken.

Met vriendelijke groet,

De werkgroep ICT

Herinnering aan de inschrijving voor een reis

Het is bijna zo ver

Hebben jullie allemaal het boekje met het reisprogramma voor de reizen in 2020 ontvangen? Of wil je er nog één voor een familielid of kennis? Vraag het dan aan Arnold (arnoldmvandijk@ziggo.nl of 06 53154959) of – beter nog en sneller – verwijs je familielid of kennis direct naar de website (https://www.rijnlandseskivereniging.nl/). Laat ze snel lid worden. Dan kunnen ze zich ook meteen voor een reis inschrijven.

Op vrijdag 30 augustus start om 18.00 uur de inschrijving op de reizen op de website (http://www.rijnlandseskivereniging.nl/).

Herinnering aan de Kick off en de
extra bijzondere ledenvergadering
Kick off

Zondag 8 september is van 16.00 uur tot 18.00 uur de gebruikelijke Kick Off in het Skicentrum Sassenheim, Wasbeekerlaan 24C te Sassenheim.

Bijzondere extra ledenvergadering

En dan is ook meteen de extra bijzondere ledenvergadering voor benoeming van Wil Menheere tot nieuwe penningmeester.

Oproep aan vrijwilligers

Zijn er leden met hart voor de vereniging en de bereidheid om eens iets voor ons te doen? Waar we nu behoefte aan hebben is het actief bekend maken van onze vereniging, bijvoorbeeld door ons reisprogramma bij andere sportverenigingen onder de aandacht te brengen. Dat kan door ons boekje te geven aan leden of neer te leggen in kantines van andere (sport)verenigingen, het liefst één waar je zelf ook lid van bent en waar je die leden ook zelf enthousiast wilt maken voor onze reizen en vereniging. Wil je dat doen? Vraag Arnold dan om een paar boekjes met ons reisprgramma(arnoldmvandijk@ziggo.nl of 06 53154959).

En zijn er leden met contacten bij lokale of regionale huis-aan-huis-bladen? Breng dan onze reizen en vereniging nu actief bij hen onder de aandacht en vraag Arnold daarvoor dan om boekjes met ons reisprogramma (zie contactgegevens Arnold hier boven).

En zijn er misschien leden die denken andere bijdragen aan de vereniging te kunnen en willen leveren, neem dan alsjeblieft daarvoor contact op met Arnold. Er is altijd wel wat te doen. Het kost tijd, maar het geeft ook gezelligheid en dankbaarheid en er valt ook altijd wat van te leren. Dat houd je jong, actief en onder de mensen.

Privacyverklaring

Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. In de Privacyverklaring geven we transparante informatie over hoe wij hier mee omgaan. Lees de gehele RSV-privacyverklaring op onze website: www.rijnlandseskivereniging.nl/privacyverklaring.

RSV twitteraccount
RSV facebookpagina
RSV website
RSV op YouTube
Like Like
Tweet Tweet
Stuur door Stuur door
Copyright © Rijnlandse Skivereniging, All rights reserved.

Ons mailadres is:
redactie@rskiver.nl

Wil je de wijze waarop je deze mail ontvangt wijzigen?
Klik dan aanpassen preferentie of uitschrijven voor de RSV-nieuwsbrief

This email was sent to << Test Email Address >>
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
Rijnlandse Skivereniging · Zomerkade 4 · Leiderdorp, Z-H 2353TW · Netherlands