5 oktober 2021

Waar vind ik coronaregels- en beleid?

Sportieve en gezonde vakantiegangers,

In de Algemene ledenvergadering kregen we ook de bovenstaande vraag. Het is zoeken op de site waar dit staat. En inderdaad, dit staat niet met een kopje in het hoofdmenu. Dat kunnen we niet meer uitbreiden anders past het niet meer op één regel. In ieder geval kun je het altijd vinden bij de veel gestelde vragen.  Maar om het nog iets gemakkelijker te maken, zetten we het tijdelijk ook in de kop van de Homepage van de site. Zo vind je het in ieder geval ook als je niet via een nieuwsbrief op de site komt. Ook hebben we afgesproken dat we de regels en het beleid zo actueel mogelijk houden. Het gaat daarbij om de hoofdzaken. Eventuele verschillen op de plaats van bestemming zullen we zo goed mogelijk op de desbetreffende reispagina’s gaan bijhouden. De reisbegeleiders zullen ons daarvan op de hoogte houden. Houdt dat virus eigenlijk wel net zo veel van sneeuw als wij? Vast niet, toch? Zullen we dat eens lekker invriezen?

———–