Nieuwsbrief 3

van het seizoen 2019 – 2020

Voor eerdere nieuwsbrieven  staat onderaan deze bladzijde een link

Beste skivrienden- en vriendinnen,

Dit is de 3e nieuwsbrief van het skiseizoen 2019 – 2020 van de Rijnlandse skivereniging.

Deze nieuwsbrief gaat over:

– Inschrijving voor een reis met het nieuwe inschrijfsysteem
– Inschrijving voor de Skifittraining
– Kick off en bijzondere extra ledenvergadering

Inschrijving voor een reis met het nieuwe inschrijfsysteem

De testperiode is voorbij. Veel dank aan de leden die de moeite hebben genomen om deel te nemen aan de test en ons van reacties te voorzien. Momenteel worden die reacties verwerkt. We stappen nu definitief over op het nieuwe inschrijfsysteem. Dat is echt gemakkelijk en spreekt voor zich. Niettemin komt er op de website ook nog een video ter verduidelijking bij voor wie er in het begin wat hulp bij wil gebruiken. En we zijn als mens van vlees en bloed in tijd van nood ook altijd nog bereikbaar, Ted Verweij van de Reisadministratie op tel. nr. 06 37567347 en Arnold van Dijk van Communicatie en evenementen op nr. 06 53154959.

Aanstaande vrijdag 30 augustus start om 18:00 uur de inschrijving op de reizen. Bereid je dus alvast voor op inschrijving, op hoofdlijn met reisprogrammaboekje en in detail op onze website https://www.rijnlandseskivereniging.nl/. Dat programma ziet er cool uit, zeg maar gerust ijskoud.

Inschrijving voor de Skifittraining

Inschrijven voor de skifittraining zal in het nieuwe systeem op dezelfde manier plaatsvinden als voor inschrijven op een reis. Omdat het nieuwe systeem pas op vrijdag voor inschrijving open staat en de skifittraining al direct de zondag daarop plaatsvindt, is dat organisatorisch gezien te laat. Als tijdelijke noodoplossing is ons verzoek om je voor skifittraining alvast bij de secretaris via email aan te melden (http://secretaris@rskiver.nl). Doe dat dan s.v.p. ook nu meteen zodat we weten met hoeveel mensen we kunnen starten a.s. zondag. Maar we vragen je desondanks om je ook daarna nog in te schrijven via de website zodra dat kan. Alvast dank daarvoor en veel plezier met de trainingen op het strand. Als het weer zo blijft als dat het nu is, gaat het er zeker heet aan toe. Maar op het weer kun je niet rekenen, wel op de gezelligheid.

Kick off en bijzondere extra ledenvergadering

De Kick off  is op zondag 8 september om 16:00 uur in Skicentrum Sassenheim, Wasbeekerlaan 24C te Sassenheim.

Tegelijk met de Kick off houden we een bijzondere extra ledenvergadering over de voordracht van benoeming van de heer Wil Menheere tot nieuwe penningmeester. Ook zeggen we dan dank aan de heer Gerard Evers voor zijn jarenlange inzet voor de ledenadministratie. Hij draagt dan het stokje over aan de heer Erik Kruyt.

Kom dus naar die Kick off en de (korte) ledenvergadering. Het wordt er weer gezellig met een drankje en een knabbeltje, reisinformatie en alvast een oefening op de  skibaan van het centrum wie dat wil. In ieder geval een mooi en bijzonder uitje met plezierige ontmoetingen zo tussen de vakanties en de monumentendagen van het weekend daarna.

Privacyverklaring

Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. In de Privacyverklaring geven we transparante informatie over hoe wij hier mee omgaan. Lees de gehele RSV-privacyverklaring op onze website: www.rijnlandseskivereniging.nl/privacyverklaring.

Copyright © Rijnlandse Skivereniging, All rights reserved.

Ons mailadres is:
redactie@rskiver.nl

Wil je de wijze waarop je deze mail ontvangt wijzigen?
Klik dan aanpassen preferentie of uitschrijven voor de RSV-nieuwsbrief

Vorige nieuwsbrieven van dit seizoen vind je hier: