De vele voordelen van

Lid worden

Compleet verzorgde reis van deur tot deur

Nieuwe vrienden uit heel Nederland

Je conditie verbeteren met onze trainingen

5% korting op ski & snowboardles in Skicentrum Sassenheim

Met ons mee trainen of op wintersportreis?

Wordt dan lid van onze gezellige skivereniging. Die is er vooral voor skiërs en snowboarders, maar ook voor mensen die graag langlaufen of wandelen.

Wij richten ons met onze activiteiten op alle wintersporters in de regio’s Leiden, Alphen aan den Rijn en Bollenstreek, maar iedereen kan lid worden van de RSV.

De RSV organiseert veel “winterse” activiteiten van skiborrels, sneeuwfittrainingen (Skigymnastiek) tot wintersportreizen en ook andere activiteiten zoals de nieuwjaarsbijeenkomst.

Alleen leden kunnen inschrijven op een wintersportreis. Lid worden brengt je samen tot vreugdevolle sneeuwhoogten.

Waarom lid worden?

• Meer plezier in wintersport
  • Keuze uit meerdere reizen
  • Wij zorgen dat je volledig ‘ontzorgd’ wordt
  • Van de eerste tot en met de laatste dag genieten
  • Van jong tot oud je thuis voelen
  • Er is altijd wel een groepje dat bij je past
  • Gezellige pré-unies en réunies
  • Samen sneeuwfit worden door te trainen in de duinen
  • Korting op ski- of snowboardles in Sassenheim

Kosten lidmaatschap

De contributie voor het seizoen 2021-2022 is vastgesteld op:

• hoofdlid € 10,-
  • gezinslid € 7,50
  • kinderen van 6 t/m 15 jaar € 5,-
  • kinderen van 5 jaar en jonger zijn gratis

Ben je nog geen lid van de Nederlandse Ski Vereniging (NSV), dan brengen wij € 9,00 extra in rekening en waarvoor wij je als servicelid aanmelden bij de NSV. Dat is nodig voor de service die wij krijgen van de NSV.

Wij vragen je om een automatische incasso af te geven. Dit is voor onze vereniging erg handig en daarmee maken we het werk voor onze ledenadministrateur een stuk eenvoudiger. Ben je hiertoe niet bereid, dan zijn wij genoodzaakt voor elk hoofdlid en gezinslid € 1,50 extra in rekening te brengen.

Opzeggen kan door uiterlijk vier weken vóór het begin van het nieuwe verenigingsjaar per 1 mei, dat wil zeggen uiterlijk 3 april, een e-mail te sturen aan de ledenadministratie .

Lid worden

Als je deel wilt nemen aan onze reizen, trainingen en activiteiten moet je lid zijn van onze vereniging. Je ontvangt dan ook ons blad en de digitale nieuwsbrieven.