Een skivereniging voor iedereen

De Rijnlandse Skivereniging

De RIJNLANDSE SKI VERENIGING (= RSV) is voortgekomen uit de Kring Leiden van de Nederlandse Ski Vereniging en bestaat 52 jaar.

Wij richten ons met onze activiteiten op alle wintersporters in de regio’s Leiden, Alphen aan den Rijn en Bollenstreek, maar iedereen kan lid worden van de RSV. De RSV heeft ruim 400 leden.

De RSV organiseert veel “winterse” activiteiten van skiborrels, sneeuwfittrainingen (Skigymnastiek) tot wintersportreizen en ook andere activiteiten zoals de nieuwjaarsbijeenkomst.

De RSV telt ruim 400 leden: vrienden, alleengaanden, duo’s en gezinnen met kinderen, van jong tot oud van beginner tot vergevorderde.

Wat maakt ons uniek?

• 400 + leden
  • Ervaren reisbegeleiders
  • Leden van jong tot oud
  • Meerdere reizen per jaar
  • Wij zorgen dat je volledig ontzorgd wordt
  • Plezier en gezelligheid staan voorop
  • Excusieve kortingen voor leden

De reisbegeleiding

De reisbegeleiders van de Rijnlandse Skivereniging hebben samen heel veel jaren ervaring als skieër en als reisbegeleider.

Nineke Compier

reisbegeleider

Telt de bochtjes en de liften als ze skiet. Haar record op één dag staat op 32 liften! Gaat voor het 6e jaar op pad met een groep als reisbegeleider.

Gerhard Surink

reisbegeleider

Vindt de combinatie van het organiseren van een skireis, het skiën in groepen en vooral het plezier hebben met elkaar geweldig! Dit 2x per jaar.

Diana v. Leeuwen

reisbegeleider

Reizen een passie; skiën haar favoriete winter-sport. Zoekt naar mooie nieuwe bestemmingen. Met veel plezier al 11 seizoen jullie reisbegeleider.

Victor Nihot

reisbegeleider

Staat open voor veranderingen en heeft aan nieuwe ideeën geen gebrek. Samen sportief ski-meters maken om te genieten van de omgeving

Anita Raak

reisbegeleider

Geniet van de buitenlucht, de prachtige omgeving, jezelf in de watten laten leggen in een hotel, mooie pistes en het optrekken met veel verschillende mensen.

Jaap Rietdijk

reisbegeleider

Wilde ooit in de bergen wonen om zo dicht mogelijk bij de besneeuwde skipiste te zijn. Nu geniet hij er van door met de RSV samen of met groepjes te skiën.

Tony Dekker

reisbegeleider

Wil zijn 50-jarig lidmaat-schap halen. Zolang het gezellig en plezierig er aan toegaat, zullen er nog meer reisjes en nieuwe bestemmingen volgen.

Willem Colijn

reisbegeleider

Begeleidt sinds 11 jaar met veel plezier reizen naar de sneeuw.
Vooral de diversiteit aan deelnemers aan onze reizen spreekt hem erg aan.

Lex de Rijter

reisbegeleider

Skiet het liefste in de poeder en op de buckels. Heeft meer dan 30 reizen begeleid en daarin met tips en trucks mede-skiers letterlijk en figuurlijk naar een hoger nivo gebracht.

Bram Verweij

reisbegeleider

Motto: doe alles met veel lol en plezier, dan houd je het langer vol. Sinds 2007 een enthousiaste RSV-vrijwilliger. Blijft fit door veel te bewegen o.a. bij de zondagse duintraining.

Wendy van Tongeren

reisbegeleider

Sportief bezig zijn in de sneeuw met mijn favoriete sport, genieten van de bergen, de buitenlucht.
De zaken in goede banen leiden zodat iedereen het naar zijn zin heeft.

Ik ga al 15 jaar lang op reis met de Rijnlandse Skivereniging. Het is een geweldige vereniging waar ik veel vrienden aan heb overgehouden. De vereniging zorgt er echt voor dat je je op je gemak voelt. Ik hoef mij niet zorgen te maken over over het hotel of andere zaken. Alles wordt van a t/m z voor je geregeld. In 15 jaar heb ik veel plekken bezocht. Ik kom er graag met plezier elk jaar weer bij terug. De reisbegeleiding is erg goed geregeld. Het is genieten geblazen. Je ervaart de warme en gezelligheid van de groep.

Jeroen (15 jaar lid)

Wil je ook leuke avontuurlijke reizen beleven?

De rijnlandse skivereniging is een gezellige club die geleid wordt door de eigen mensen. Wij organiseren onze skireizen zelf met eigen mensen, vrijwilligers, die daar veel ervaring in hebben. De vereniging bestaat al 51 jaar. We hebben leden die zowel jong als oud zijn.

Diversiteit